آخرین اخباراستان ها > گلستان

وداع با شهید مدافع امنیت در گلستان


مأموران انتظامی گلستان صبح امروز دوشنبه هفتم آبان  برای آخرین بار با شهید «ایمان درویشی»، پلیس گلستانی جان‌باخته در عملیات تروریستی تفتان دیدار و با پیکر این شهید مدافع امنیت خداحافظی کردند.

در این مراسم که با خواندن دعا و مداحی در مصیبت اهل‌بیت (ع) همراه بود، هم‌رزمان و خانواده این شهید حضور داشتند.

 در این مراسم باشکوه، شرکت‌کنندگان با دل‌هایی آکنده از اندوه و غرور، از این مدافع قهرمان وطن وداع کردند. حاضران، با ذکر یاد و خاطره‌ فداکاری‌های این شهید، بر عظمت ایثار و ازخودگذشتگی وی تأکید کردند و بر پایداری راه وی و سایر شهدای امنیت پیمان بستند.

وداع با شهید مدافع امنیت در گلستان

پس از مراسم استانی، پیکر مطهر شهید ایمان درویشی به شهرستان کلاله، زادگاهش، منتقل خواهد شد. قرار است امشب مردم این شهر، در فضایی آکنده از قدرشناسی و احترام، پیکر پاک وی را تشییع کنند. خانواده، بستگان و دوستان، به همراه جمع گسترده‌ای از مردم کلاله، در این مراسم حضور خواهند داشت تا با چشمانی اشک‌بار و دل‌هایی پر از افتخار، شهید خود را به خانه ابدی‌اش بدرقه کنند. این مراسم، نه‌تنها تجلیلی از مقام یک مدافع امنیت، بلکه ادای احترامی به همه شهدایی است که با ایثار و جان‌فشانی، امنیت این مرز و بوم را تضمین کرده‌اند.

طبق برنامه قرار است پیکر شهید درویشی برای تشییع و دفن به زادگاهش شهرستان کلاله منتقل شود.

دو گشت انتظامی پلیس در منطقه تفتان روز شنبه مورد حمله تروریست‌ها قرار گرفت که ستوان دوم «ایمان درویشی» و ۹ سرباز و کادر پلیس دیگر به شهادت رسیدند.

شهید درویشی سومین شهید نیروی انتظامی و مرزبانی گلستان در سال‌جاری است.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا