آخرین اخبارسیاست > امنیتی و دفاعی

ولایت فقیه نماد عینی «صراط مستقیم» است



ولایت فقیه نماد عینی «صراط مستقیم» است

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در چهاردهمین جشنواره مالک اشتر نزاجا و سومین جشنواره مالک اشتر مشترک سامانه فرماندهی و عقیدتی سیاسی این نیرو که در ستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد، صراط مستقیم را راه ائمه اطهار (ع) و راه پیامبران (ص) دانست و اظهار داشت: امروز ولایت فقیه و تبعیت از رهنمودهای ایشان نماد قدم گذاشتن در صراط مستقیم است.

امیر سرتیپ حیدری در ادامه با بیان اینکه در نیروی زمینی سه اصل ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌سالاری را با جدیت دنبال می‌کنیم، عنوان کرد: از خداوند متعال می‌خواهیم تا معرفت بیشتری نسبت به این سه اصل به ما عنایت کند تا آن‌گونه که زیبنده و شایسته است به انقلاب اسلامی خدمت کنیم و عصاره این کار در اشراف فرماندهی کل قوا همچون آیینه منعکس می‌شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش تأکید کرد: در نگاه اشراف، نیروی زمینی جایگاه خوبی دارد و هرچه داریم از وجود بابرکت ولایت فقیه است. امروز هرچه داریم به خاطر این است که عقل‌هایمان را در اجرای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) قرار داده‌ایم.

وی گفت: رسالت یک سرباز الهی این است که تدابیر رهبری را اجرا کند و جشنواره مالک اشتر به خاطر تحسین‌برانگیز بودن این شخصیت است؛ چرا که مالک‌اشتر تدبیر و عقل کار داشت و یک عالم و حکیم بود و تمام این حکمت و عالم بودن را در طبق اجرای تدابیر امیرالمومنین گذاشته بود.

امیر حیدری با بیان اینکه مالک اشتر تابع محض تدابیر امیرالمومنین (ع) بود، تصریح کرد: امیرالمومنین (ع) فرمودند که مالک برای من همچون شخص من برای حضرت رسول الله (ص) بوده است؛ این به معنای اخلاص مطلق در عمل است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: اگر ما موضوع ولایتمداری را مطرح می‌کنیم، باید مطیع محض باشیم و تمام عقل و توان‌مان در خدمت اجرای تدابیر رهبری باشد. موفقیت ما به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری است و امروز همه مقید به ولایت‌محوری، عدالت‌محوری و شایسته‌محوری هستند.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا