آخرین اخبارسیاسی > سیاست داخلی

کمالی پور: مسلمانان جهان کالاهای رژیم صهیونیستی را تحریم کنند



کمالی پور: مسلمانان جهان کالاهای رژیم صهیونیستی را تحریم کنند

یحیی کمالی پور در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به ضرورت تحریم کالاهای صهیونیستی در واکنش به جنایات این رژیم، بیان کرد: اعتقاد شخصی بنده این است که اسرائیل تنها نیست، بلکه چراغ سبز خود را برای ادامه این اعمال جنایتکارانه  از کشورهای غربی به ویژه آمریکا می گیرد. سرسپردگی برخی از کشورهای غربی نیز این راه را برای این رژیم باز کرده تا این جنایات را انجام دهد. مطمئنا این جنایاتی که رژیم صهیونیستی در غزه، لبنان و سوریه انجام می دهد، در هیچ منشور حقوقی و بین المللی قابل پذیرش نبوده و نیست.

وی در ادامه اظهار کرد: اما چون کشورهای استکباری از این جنایت ها حمایت کرده و آن را تشویق و تسریع می کنند، درواقع رژیم صهیونیستی سرباز تا دندان مسلح این مستکبران است که از پشت صحنه حمایت می شود. بنده خیلی به روسای کشورهای اسلامی برای توقف این جنایت ها خوش بین نیستم، اما وظیفه‌ای که مردم ما و ملت های دنیا دارند این است که کالاهای این رژیم را تحریم کنند. همان طوری که پیامبر اسلام(ص) فرمودند، هر مسلمانی  در هر کجای دنیا، فریادی زد همه  مسلمانان وظیفه دارند تا به فریاد آن برسند و اگر این کار را انجام ندهند، باید در مسلمانی آنان شک کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: از نگاه بنده وقت آن فرا رسیده است که تمام مسلمانان جهان که  در هر نقطه ای از جغرافیای دنیا حضور دارند، دست به دست هم داده و با هرچه که در  توان آنها است؛ یعنی تحریم کالا، فضای مجازی و هر کاری که می توانند انجام دهند، تا شر رژیم صهیونیستی از سر جامعه مسلمان را کم کنند.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا