آخرین اخباراستانها > ایلام

فرهنگ ولایتمداری در کشور باید تقویت شود



فرهنگ ولایتمداری در کشور باید تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الله نور کریمی تبار ظهر چهارشنبه در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی مقاومت و بازدارندگی است.

وی عنوان کرد: قدرت دفاعی موجب زمین گیر شدن دشمن در سرزمین و مرزهای خود می‌شود و افتخار امروز ما این است که فرمانده کل نیروهای مسلح ما نائب امام زمان (عج) است که در دنیا بی‌نظیر بوده و ولایتمداری، رمز موفقیت و پیروزی رزمندگان و نیروهای مسلح کشور است.

وی با بیان اینکه قدرت‌های شرق و غرب در دوران هشت سال دفاع مقدس دست به دست هم دادند و به مرزهای کشور حمله کردند اما با سد محکم رزمندگان اسلام با قدرت ایمانی و معنوی مواجه شدند، تصریح کرد: امروز نیاز داریم فرهنگ ولایتمداری و اعتماد به نفس را در درون خود تقویت کنیم و به شاخص‌های ارزشی و فرهنگی خود پایبند باشیم و از خط شهدا دور نشویم.

امام جمعه ایلام با اشاره به اینکه بالندگی و پیش برندگی ما منوط به ثابت قدمی در راه شهدا و خط رهبری است، خاطرنشان کرد: شهدا و دفاع مقدس الگویی شدند که مظلومان دنیا امید پیدا کردند، امروز این نور امید را در مردم مظلوم فلسطین و غزه برای دفاع از خود در برابر رژیم صهیونیستی می‌بینیم.

وی گفت: خداوند متعال نعمت بزرگی را به عنوان سرباز امام زمان (عج) به نیروهای مسلح ارزانی کرده است که باید قدردان این نعمت ارزشمند باشند و با بهره‌گیری از ارزش‌های دفاع مقدس و شهدا عزیز در راه اعتلای نظام و انقلاب اسلامی گام بردارند.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا