آخرین اخباراستان ها > تهران

هیچ کلاس درسی بدون معلم در جنوب شرق استان تهران نیست



هیچ کلاس درسی بدون معلم در جنوب شرق استان تهران نیست

علی خزایی نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس در گفت وگو با ایسنا گفت: در روز اول مهرماه در مدرسه دخترانه حضرت زینب (س) شهرستان قرچک زنگ تحصیلی نواخته شد و دانش آموزان سال تحصیلی جدید را در حالی آغاز می‌کنند که در جنوب شرق استان تهران هیچ کلاس درسی بدون معلم نیست.

خزایی ادامه داد: در شهرستان‌های جنوب شرق با استفاده و به‌کارگیری از ظرفیت دانشجو معلم، سرباز معلم، معلم بازنشسته در قالب حق التدریس و معلم ماده ۲۸ ظرفیت مدارس شهرستان را تکمیل شده است.

وی گفت: امسال در روستای سلمان آباد افتتاح رصدخانه را داشتیم که دانش آموزان علاقمند در حوزه نجوم می‌توانند از این ظرفیت استفاده کنند.

نماینده دیار ۱۵ خرداد تصریح کرد: افتتاح و نوسازی مدارس در سطح شهرستان‌های جنوب شرق یکی دیگر از اقداماتی بود که از اعتبارات نوسازی در دولت سیزدهم استفاده شده است.

این مستول ادامه داد: در سال تحصیلی جدید دانش آموزان را باید به سمت علم و اندیشه سوق داد تا بتوانند استعدادهای نهفته خود را شکوفا کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد: دانش آموزان با اتکا به خدا و با تلاش و پیشرفت علمی و فرهنگی گام‌های اساسی را برای کشور بردارند.

انتهای پیام



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا