آخرین اخباراخبار شهر > شهری

افتتاح ایستگاه مترو سرباز تا بهار آینده



افتتاح ایستگاه مترو سرباز تا بهار آینده

به گزارش همشهری آنلاین، او در حاشیه بهره برداری از ورودی دوم ایستگاه سهروردی در خط ۳ مترو که صبح امروز – چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ – برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به قرارگیری منطقه ۷ در هسته مرکزی شهر تهران خطوط مختلف مترو از جمله خط یک، ۲، ۳، ۶ و در آینده خط ۸ این منطقه را پوشش می‌دهند.

آبادیان افزود: امروز افتتاح ورودی دوم ایستگاه سهروردی را داریم و با توجه به عرض زیاد خیابان شهید بهشتی نیاز به دو دسترسی بود که این دسترسی می تواند به تردد شهروندان کمک کند. ورودی دوم ایستگاه‌اهای شهید قدوسی و صیادشیرازی نیز در دستور کار قرار دارد و با تکمیل ورودی دوم این دو ایستگاه، بحث ورودی های دوم ایستگاه های مترو در محدوده منطقه ۷ پایان می یابد.

او با بیان اینکه منطقه ۷ در قسمت میانی خط ۶ قرار دارد و از لحاظ زمانبندی نسبت به بخش شمالی و جنوبی این خط پیشرفت فیزیکی کمتری داشته، ادامه داد: با پیگیری‌های انجام شده در اسفند ماه ۱۴۰۲ ایستگاه بهار شیراز را افتتاح کردیم و امیدواریم حداکثر تا خرداد سال آینده، ایستگاه سرباز را به بهره‌برداری برسانیم.

آبادیان درباره خط ۸ مترو نیز با بیان اینکه مطالعات خط ۸ و تحویل اراضی مربوط به این خط در محدوده منطقه ۷ انجام شده، توضیح داد: ایستگاه های مصلی، مجیدیه جنوبی و سیدخندان ایستگاه هایی هستند که از خط ۸ در محدوده منطقه قرار خواهد داشت.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا