آخرین اخباراستانها > قم

شهید سید حسن نصرالله حقیقتا یک ولی الهی بود



شهید سید حسن نصرالله حقیقتا یک ولی الهی بود

به گزارش خبرگزاری مهر، در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل جنبش حزب الله لبنان و اتفاقات اخیر لبنان، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیانیه ای صدر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

‏مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

‏‏شهادت در راه خدا برای مجاهدان اسلام سنتی معهود بر مبنای قرآنی احدی الحسنیین است. و این سنت در ذریۀ پیامبر عظیم الشأن صلی الله علیه و آله و ائمه معصومین علیهم السلام به عنوان میراثی ماندگار الگوسازی شده است.

فرزندان اسلام در طول تاریخ مبارزه با ظلم و کفر و فساد، جان عزیز خود را با افتخار تقدیم درگاه الهی کرده‌اند و امروز تشیع و اسلام عزیز با این جان نثاری‌ها، به این عظمت و اقتدار رسیده است.

رزمندگان حزب الله لبنان، سال‌هاست که کربلایی مبارزه می‌کنند و حسین گونه به شهادت می‌رسند و این وصال الهی، تقدیر شیرین و پر حلاوت مجاهدت در راه خداست.

شهادت سید مقاومت، مجاهد نستوه و قهرمان بزرگ جهان اسلام حضرت حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدحسن نصرالله رضوان الله تعالی علیه گرچه برای امت اسلامی و همه آزادیخواهان جهان ثلمه‌ای جبران ناپذیر است؛ اما در حقیقت هیچ پاداشی گرانبهاتر از شهادت و لقای الهی برای سال‌ها مجاهدت در راه خدا نیست. شهادت، حقیقتاً برای او زیبنده و مبارک است؛ اما در این میان، ماییم و این داغ جگر سوز که مرهمی برای التیام آن نیست.

آن شهید والامقام در میدان مجاهدت با نگاهی موحدانه مبارزه می‌کرد و توحید در عمق رفتار و گفتارش نمایان بود. اعتقاد راسخ به امداد و نصرت الهی و باور عمیق به سربازی در راه حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف، او را پس از عمری مجاهدت به مقاماتی بزرگ و معنوی رسانده بود و شهید سید حسن نصرالله حقیقتاً یک ولی الهی بود.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شهادت مجاهد عظیم الشأن سیدحسن نصرالله رحمت الله علیه را محضر حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید دامت برکاتهم، حوزه‌های علمیه و آحاد امت اسلامی، تبریک و تسلیت عرض می‌کند و قاطعانه اعلام می‌دارد، انتقام خون آن شهید عزیز جبهه ظلم و استکبار را درهم خواهد کوبید.

جهان جز با نابودی اسرائیل و آمریکا روی صلح و آسایش را نخواهد دید و تا زمانی که این مفسدان قلدری می‌کنند، تنها راه رسیدن به امنیت و حیات عزتمندانه، مبارزه است.

امروز جبهه عظیم مبارزان با اسرائیل و امت واحده اسلامی خون‌خواه این سید عزیز هستند و در سایه وعده تخلف ناپذیر الهی و عنایات حضرت حجت ارواحنا لتراب مقدمه الفداء، پایان اسرائیل بسیار نزدیک است، إن‌شاءالله.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا