انتظامی

کلافگی مردم گرمسار از افزایش سرقت‌ها/ پلیس کاری کند



اردشیر مطهری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه از مهمترین انتقادات ما تخریب بیمارستان گرمسار است، بیان داشت: ما این مورد را از طریق تحقیق و تفحص دنبال کردیم و اعلام شد که شش نفر در وزارتخانه تصمیم به تخریب این بنا گرفته نظرشان هم درباره ایمنی بود حال آنکه بنای این بیمارستان آنقدر استحکام داشت که سه ماه با پیکور و ابزار برای تخریب سازه آن زمان صرف شد.

وی با بیان اینکه تخریب این بیمارستان باعث مشکلات و ناراحتی مردم شده است، افزود: همانطور که در دیدار با سرپرست دانشگاه علوم پزشکی سمنان نیز مطرح شد اگر کمبودی وجود دارد باید به ما بیان شود تا بتوانیم از تهران پیگیری کنیم زیرا گرمسار به واسطه قرار گیری در کریدور اصلی تهران- مشهد سالانه خیل عظیم مراجعه و تقاضا در بخش بهداشت و درمان دارد و انتظار است که این بخش تقویت شود.

عضو خانه ملت با بیان اینکه چندین پروژه در گرمسار بودجه خوبی دریافت کرده‌اند، تاکید کرد: از جمله این طرح‌ها می‌توان به آبرسانی شرب گرمسار و آرادان اشاره کرد که مناقصه آن در پیش تصفیه خانه اجرا شده و در زمینه لوله گذاری نیز در بخش فراخوان قرار دارد و تا ۲۰ روز دیگر کلنگ پیش تصفیه خانه زده خواهد شد و امیدواریم که به زودی مشکلات آبرسانی این منطقه رفع شود مطالبه‌ای که برای ۵۰ تا ۶۰ سال در زمره نیازهای مردم حوزه انتخابیه بوده است.

مطهری با بیان اینکه پروژه سیمین دشت از دیگر طرح‌های حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان است، گفت: محور سر دره به طول ۹ کیلومتر از دیگر طرح‌هایی است که آغاز شده است همچنین پروژه راهسازی ناسار به طول ۵.۵ کیلومتر از دیگر طرح‌های ما در شهرستان گرمسار است که این کار نیز آغاز شده و پیمانکار در موقعیت حضور دارد همچنین آبرسانی گرمسار و آرادان نیز در سال جاری توانسته اعتبارات خوبی را بگیرد.

وی همچنین با انتقاد از افزایش سرقت در گرمسار و آرادان بیان کرد: در یک شب شش مکان سرقت شده و ما این موضوع را به فرمانده انتظامی گرمسار و دادگاه‌ها اعلام کرده‌ایم که حداقل ده شب آماده‌باش نیروهای انتظامی را اعلام کنند این کار که نیاز به پول ندارد، بیان کرد: همانطور که به نیروی انتظامی نیز بیان شد زمان و جغرافیای وقوع جرایم را باید بررسی کرد و اقدامی را صورت داد و حداقل گشت آشکار در شهرها و خیابان‌ها به راه بیفتد وقتی سارقی مشاهده می‌کند که گشت حضوری و فیزیکی در خیابان‌ها حضور دارد قطعاً عرصه را بر خود تنگ می‌بیند.

نماینده گرمسار و آرادان در مجلس با بیان اینکه نمی‌توان مدام اعلام کرد که مردم مشکلات اقتصادی دارند و از سوی دیگر کسی از شهر دیگری به گرمسار بیاید و ۵۰ خانه را سرقت کند، ابراز داشت: این موضوع را باید چه کسی پیگیری کند؟ مگر نمی‌توان ده گشت نیروی انتظامی را اضافه کرد و تا از وقوع جرایم پیشگیری شود؟ نباید منتظر بنشینیم که اعتباراتی بیاید باید خلاقیت را به کار گرفت و کاری برای مردم کرد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا