انتظامی

یک باند قاچاق سلاح و مهمات در خوزستان منهدم شد



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات و دستگیری ۵ عضو آن در استان خوزستان خبر داد و در تشریح آن توضیح داد: «چشمان تیزبین و همیشه بیدار فرزندان ملت در این سازمان در اولین روز از تعطیلات نوروزی و در راستای ارتقا امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و رصدهای هوشمندانه سرکرده یک باند قاچاق سلاح و مهمات در استان را شناسایی کردند».

در ادامه این اطلاعیه آمده است: «سرکرده باند مورد نظر با همکاری اعضای آن یک محموله مهمات جنگی را از طریق مرزهای غربی و جنوبی وارد استان کرده و با هدف توزیع در زمان مناسب اقدام به دپو آن کرده بودند».

ماموران سازمان اطلاعات فرماندهی کل انتظامی کشور پس از اقدامات اطلاعاتی طی یک عملیات منسجم و غافلگیرانه از منازل و مخفیگاه آنها بازرسی و ۵۹ قبضه سلاح شامل (۲۴ قبضه کلت کمری ،۲ قبضه کلاش، ۲ قبضه سینالوف، ۳۱ قبضه سلاح شکاری (شامل تک لول ۱۲ قبضه، یک قبضه دو لول و ۱۸ قبضه شورشی) ۴ تیغه خشاب کلاش، ۲۸ تیغه خشاب کلت، ۱۲۰ فشنگ جنگی کلاش، ۵۰ فشنگ جنگی کلت ،۱۰ فشنگ شکاری کشف و ۵ نفر از قاچاقچیان نیز دستگیر شدند.

این اقدام هوشمندانه، بیانگر اشراف اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی پلیس برای امنیت مردم است و در تحقق این هدف حتی در ایام تعطیل نیز از مجاهدت و تلاش دست نخواهند کشید.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا