انتظامی

تشریح محدودیت های ترافیکی آخر هفته در جاده‌ها



سرهنگ احمد شیرانی در گفت و گو با خبرنگار مهر گفت: تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۴ خرداد ماه الی ساعت ۶ روز شنبه مورخ هفت خردادماه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام مأموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

شیرانی با اشاره به ترددهایی که در محور کرج – چالوس اعمال می‌شود، گفت: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس کماکان ممنوع است. تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۶ خرداد از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی همچنین محدودیت‌های محور هراز را تشریح کرد و گفت: تردد انواع تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع و همچنین تردد انواع کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۴ خرداد ماه و همچنین از ساعت ۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه تاریخ‌های ۵ خرداد و ۶ خرداد از محور هراز ممنوع است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه مورخ ۶ خرداد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأمورین مستقر در محل، از آب اسک به رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه است.

شیرانی در پایان گفت: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محورها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم یکن تلقی می‌شود.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا