انتظامی

هشدار پلیس به مسافران در رابطه با خرید بلیت های چارتری



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ محسن عقیلی با اعلام عزم جدی پلیس فرودگاه در مبارزه با افراد سودجو و فعالیت‌های غیرمجاز مرتبط با صنعت هوایی کشور اظهار داشت: با توجه به افزایش قابل توجه مسافرت‌های هوایی در تعطیلات نوروزی و تقاضای زیاد شهروندان برای خرید بلیت هواپیما، فعالیت افراد سودجو نیز بیشتر شده است.

وی با تاکید به لزوم حفظ هوشیاری مسافران نوروزی که با هواپیما قصد مسافرت دارند افزود: برخی افراد فرصت طلب در قالب فروش بلیت چارتری و پای پروازی، از اعتماد مسافران سو استفاده نموده و بلیت هواپیما را با مبالغی بالاتر از قیمت مصوب به فروش می‌رسانند.

وی ادامه داد: با توجه به موارد اعلامی، پلیس فرودگاه با هماهنگی و همکاری مراجع قضائی، سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت‌های هواپیمایی، مقابله با این پدیده در فرودگاه‌های کشور را در دستور کار خود قرار داده ضمن ارائه هشدارهای پلیسی برای آگاه سازی مسافران و جلوگیری از ورود افراد سودجو در قالب چارترکننده به فرودگاه، درصدد ریشه کن نمودن این فعالیت غیرمجاز می‌باشد.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور تصریح کرد: در این راستا همکاران سخت کوش پلیس فرودگاه بین المللی مهرآباد با اقدامات پلیسی، موفق به شناسایی و دستگیری سه نفر از این افراد سودجو شده‌اند که پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ عقیلی به مسافران توصیه کرد: برای تهیه بلیت هواپیما فقط به دفاتر مجاز فروش و سایت‌های معتبر و دارای مجوز مراجعه نمایند و از خرید بلیت از افراد متفرقه و خارج از شبکه مجاز فروش خودداری نمایند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا