انتظامی

طرح ویژه ارتقای امنیت عمومی خوزستان به تصویب رسید



به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله حیاتی ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه طرح ارتقای امنیت عمومی (بازدید مسئولان قضائی و امنیتی از کشفیات اسلحه، مواد مخدر و همچنین رژه خودرویی و موتوری فرماندهی انتظامی خوزستان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امسال طرحی در شورای امنیت کشور تحت عنوان طرح ویژه ارتقای امنیت عمومی خوزستان مصوب شده که برای دستگاه‌های ملی و استانی تکالیفی گذاشته شده بود که بخشی از این تکالیف مربوط به نیروی انتظامی کل کشور بود.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان تصریح کرد: یکی از این برنامه‌ها تقویت ناوگان حمل و نقل خودرویی نیروی انتظامی خوزستان بود که توسط نیروی انتظامی کل کشور این امر امروز محقق و ۹۵ خودرو به چرخه خودرویی نیروی انتظامی استان اضافه شد.

وی یادآور شد: سایر دستگاه‌های ملی و استانی نیز تلاش‌های خودشان را برای اجرای طرح ارتقای امنیت عمومی استان خوزستان انجام می‌دهند؛ خوزستان مکان امنی برای سوداگران مواد مخدر و قاچاقچیان اسلحه و مهمات نیست.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان تاکید کرد: هشدار می‌دهیم که عزم شورای تأمین استان برای مقابله سریع، جدی و خشن با قاچاقچیان سلاح و مهمات و سوداگران مواد مخدر جدی است.

معاون امنیتی انتظامی استاندار خوزستان اضافه کرد: هرگز اجازه نخواهیم داد که امنیت خوزستان توسط قاچاقچیان و اسلحه مهمات و سوداگران مواد مخدر به خطر بیافتد.

وی بیان کرد: در خصوص تیراندازی‌های غیرمجاز نیز برنامه‌های متنوعی در بحث فرهنگی، پیشگیری و مقابله‌ای به تصویب رسیده و همین هفته نمایشگاه سلاح‌های جمع آوری شده توسط اعضای شورای تأمین و جامعه اطلاعاتی استان برگزار می‌شود و از نخبگان و سران عشایر دعوت خواه شد که کار اقناع سازی را انجام دهند.

حیاتی گفت: علاوه بر اقدامات فرهنگی، اقدامات مقابله‌ای نیز توسط دستگاه‌های عملیاتی مثل نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، مرزبانی و سربازان گمنام امام زمان (عج) به صورت روزانه و لحظه‌ای در حال انجام است که میزان کشفیات تاکنون بیش از چهار هزار قبضه سلاح بود.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا