انتظامی

کشف ۱۰۰۰ الکتروموتور تقلبی به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال



سرهنگ علی ولیپوری گودرزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی اطلاع از اینکه باندی از کاسبان بازار سعدی در زمینه قاچاق کلان الکترو موتورهای صنعتی فعالیت دارند، مأمورین این پلیس طی ۳ عملیات همزمان و منسجم پس از رصدهای نامحسوس با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی به انبار، فروشگاه بزرگ و کارگاه غیر مجاز تولید پلاکت‌های تقلبی مراجعه که موفق به کشف بیش از هزار عدد انواع الکترو موتورهای صنعتی، ابزار آلات و ادوات جرم شدند.

وی بیان داشت: شیوه و شگرد فعالیت آنها بدین صورت بوده که الکترو موتورهای صنعتی چینی قاچاق یا استوک و مستعمل را تهیه و با تعویض پلاکت فنی غیر اصیل و رنگ آمیزی جدید به نام برندهای مطرح کشورهای اروپایی اقدام به فروش آنها می‌کردند.

ولیپور گودرزی بیان داشت: سود حاصل از این شگرد به حدی بوده است که این افراد که در ۵ سال گذشته به عنوان کارگر در بازار سعدی فعال بوده اند، اکنون از سرمایه داران مطرح این حوزه هستند.

این مقام انتظامی افزود: تحقیقات تکمیلی در مورد این باند با هماهنگی دادسرای جرایم اقتصادی ادامه دارد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه را بیش از ۳۰۰ میلیارد برآورد کرده اند، افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و تقلبی و یا احتکار، با ستاد خبری پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ به شماره ۶۶۷۴۷۳۴۳-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا