انتظامی

جزئیات یک درگیری؛ از بخیه خوردن مامور پلیس تا دستگیری متهم در مرز


به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران در حاشیه تشهیر اراذل و اوباشی که چهار روز پیش در درگیری پلیس را با چاقو زدند، در جمع خبرنگاران گفت: این اراذل و اوباش دو گروه فروشنده مواد مخدر صنعتی بودند که حتی سه نفر از بستگان این افراد به دلیل مراکز تهیه و توزیع مواد مخدری که داشتند در زندان هستند.

وی با اشاره به اینکه این افراد سابقه فروش مواد مخدر و همچنین سابقه درگیری و شرارت دارند؛ گفت: ماجرای آن شب از آنجا شروع می‌شود که اختلاف و درگیری این افراد به واسطه موضوعات مختلف آغاز می‌شود و عربده کشی و کری خوانی می‌کنند. شهروندان به پلیس اطلاع می‌دهند و در کوتاه‌ترین زمان مأمور به محل می‌رسد اما این افراد به مأمور حمله می‌کنند و با ضربات چاقو مأمور را می‌زنند.

راستی با اشاره به اینکه مأمور پلیس ۵۰ تا ۶۰ بخیه خورده است، ادامه داد: مأمور نیز تیراندازی می‌کند که دو نفر، یکی از ناحیه گردن و دیگری از ناحیه سر تیر می‌خورند، و در نهایت با حضور سایر عوامل پلیس پنج نفر در محل دستگیر شدند و دو نفر دیگر در مرحله دیگر دستگیر شدند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران گفت: عامل اصلی این درگیری به غرب کشور فرار کرده بود که او نیز دستگیر شد. چهار نفر از مواد فروشانی که خودشان نیز تحت تعقیب بودند و قصد داشتند این فرد را از مرز رد کنند نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه دستگیری آخرین متهم روز گذشته انجام شد و ٢۴ ساعت نیز تحت نظر بوده است، گفت: مردم باید بدانند که پلیس هست و هر کسی که شرارت کند و بخواهد مردم را اذیت کند باید در همان محل تشهیر شوند تا هیمنه آنها در هم شکسته شود.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا