انتظامی

دستگیری قاتل ساعاتی پس از وقوع جرم در خمین



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس، محمود خلجی اظهار کرد: روز گذشته گزارشی از قتل فردی به علت شلیک گلوله در کنار یک دامداری در اطراف شهرستان خمین به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد.

وی اضافه کرد: با حضور تیم گشت انتظامی و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی و تشخیص هویت پلیس آگاهی در محل، بررسی‌های تخصصی در خصوص علت وقوع این قتل آغاز شد.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: در تحقیقات اولیه، از محل وقوع قتل مشخص شد مردی ۳۲ ساله با شلیک گلوله به قتل رسیده است که بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتل و انگیزه قتل شروع شد.

خلجی اضافه کرد: از همان دقایق اعلام این گزارش، با بهره گیری از روش‌های علمی و تخصصی بررسی موضوع آغاز شد و سرانجام کارآگاهان پلیس پس از چند ساعت از وقوع قتل به اسناد و مدارکی مبنی بر نقش یکی از دامداران ساکن روستای محل قتل در وقوع این حادثه دست یافتند.

وی خاطر نشان کرد: در تکمیل بازجویی‌های کارآگاهان پلیس، سرانجام فرد مظنون که جوان ۲۰ ساله‌ای است دستگیر و در تحقیقات پلیس اعتراف کرد برای جلوگیری از سرقت احشام و با استفاده اسلحه شکاری به مقتول شلیک کرده که منجر به مرگ وی شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی بیان کرد: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا