مهارت آموری

صدور اینترنتی مجوز خروج از کشور دانش آموزان مشمول



به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس،  سردار رحمان علیدوست افزود: در راستای هوشمندسازی روند رسیدگی به درخواست مشمولان و کاهش مراجعات حضوری، با تلاش های صورت گرفته امکان صدور اینترنتی مجوز خروج از کشور برای دانش آموزان دارای معافیت تحصیلی فراهم شده است.

وی افزود: دانش آموزان مشمول دارای معافیت تحصیلی در سقف مجاز سنوات تحصیلی می توانند به صورت اینترنتی  برای دریافت مجوز خروج از کشور اقدام کنند.

جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا بیان کرد: مشمولان دانش آموز دارای معافیت تحصیلی که در سنوات مجاز تحصیلی می باشند، برای ثبت درخواست خروج از کشور خود می بایست به سامانه خروج از کشور وظیفه عمومی به نشانی services.epolice.ir مراجعه کنند.

سردار علیدوست گفت: با بررسی از طریق سامانه هوشمند شرایط اولیه دانش آموزان برای بهره مندی از مجوز خروج از کشور، درخواست مشمول به مرحله واریز ودیعه ارسال شده و پس از پرداخت اینترنتی ودیعه توسط مشمول، مجوز خروج از کشور توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا بدون نیاز به مراجعه  حضوری دانش آموز به صورت اینترنتی صادر می شود.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: مشمولان و خانواده های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

۱۳۵۲

منبع:ایرنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا