انتظامی

افزایش ۶۰ درصدی سفرهای نوروزی/ تمهیدات امنیتی لازم اندیشیده شد



به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی عصر شنبه در پایان سفر خود در استان لرستان، اظهار داشت: بحمدالله در سال ۱۴۰۰ مجموعه انتظامی کل کشور در بحث مأموریت‌های ابلاغی سربلند بوده و توفیقات حاصل شده از نتایج همکاری مردم با پلیس بوده است.

این مقام انتظامی با اشاره به شروع سال ۱۴۰۱ و همچنین آغاز سفرهای نوروزی و مسافرت‌های آحاد مردم به جای جای کشور، خاطر نشان کرد: سفرهای نوروزی امسال تاکنون با افزایش ۶۰ درصدی روبرو بوده است.

وی با اشاره به تمهیدات لازم پلیس در ایام نوروز بیان داشت: رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، حرکت با سرعت مجاز از عوامل اصلی کاهش تصادفات جاده‌ای است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به رعایت مقررات قانونی و شرعی در تفرجگاه‌های عمومی توسط مردم، خاطر نشان کرد: پلیس برخورد با هر نوع ناهنجاری اجتماعی را در دستور کار دارد.

سردار رضایی در ادامه با اشاره به تعامل و همکاری خوب مردم، بیان داشت: خط قرمز پلیس هنجارشکنی بوده و به شدت با هنجارشکنان برخورد خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه استان لرستان یکی از استان‌های موفق در زمینه انتظامی هست، خاطر نشان کرد: هر کس آرامش مردم و جامعه را برهم بزند به شدت با وی برخورد خواهد شد.

سردار رضایی ضمن تاکید بر رعایت حقوق عامه مردم، بیان داشت: پلیس هیچ‌گونه مماشاتی با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی ندارد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا