انتظامی

۹۶ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد در استان سمنان دستگیر شدند



به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالله حسنی ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه طی ماه‌های پایانی سال ۹۶ معتاد متجاهر و خرده‌فروش مواد در استان سمنان دستگیر شدند، ابراز داشت: این اقدام در راستای تأمین امنیت و آرامش مردم صورت گرفته است.

وی ضمن بیان اینکه فراهم کردن محیطی عاری از معتادان و موادفروشان در محلات یکی از اهدافی که پلیس استان سمنان به طور جد دنبال می‌کند، افزود: برای رسیدن به این هدف طرحی به نام آرامش در استان کلید زده شد و طی چندین مرحله در شهرستان‌های مختلف به اجرا درآمد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه پارک‌ها و بوستان‌ها و تفرجگاه‌های شهرستان‌ها بازدید و رصد می‌شود، ابراز داشت: علاوه بر موارد فوق بازدید از باشگاه‌های بدن‌سازی، عطاری‌ها، گلخانه‌ها و آرایشگاه‌های زنانه نیز در دستور کار قرار گرفت تا در این مراکز نیز خریدوفروش مواد مخدر کاملاً رصد شود.

حسنی بابیان اینکه عدادی آلات توزین و استعمال همچنین مقادیری مواد مخدر نیز در این نظارت و بازرسی‌ها کشف‌شده است، تصریح کرد: با هماهنگی‌های انجام‌گرفته در قالب همین طرح، یک باب منزل مخروبه پاتوق معتادان در شاهرود نیز تخریب‌شده است.
وی بابیان اینکه طی شبانه روز گذشته مهم‌ترین خبر استان کشف ۳۸ کیلوگرم تریاک از داخل بطری‌های نوشابه در شهرستان میامی بوده است، افزود: با اعلام مردمی مبنی بر مشکوک بودن خودرو سواری پژو در سطح حوزه کالپوش موضوع مورد رسیدگی قرار گرفت در نهایت متهم بعد از مشاهده پلیس به سمت روستای کلستان متواری شد که با همکاری مردم دستگیر و از وی یک کیلو تریاک در هر یک از بطری نوشابه خانواده‌ها کشف و ضبط شد.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا