بازار

طریقه مصرف شیره خرما برای چاقی صورت + زمان مصرف پودر هسته خرما

طریقه مصرف شیره خرما برای چاقی صورت + زمان مصرف پودر هسته خرما

برای اینکه بتوانید یک پودر هسته خرما مرغوب آماده کنید باید طرز تهیه آن را به خوبی بدانید.

برای تهیه ی هر چه بهتر این محصول خرما شاهانی خود را به مدت دو  هفته در آب خیس نگه دارید پس از اینکه کاملا رطوبت آب را به خود جذب کردند به مدت دو روز آنها را برای خشک شدن در هوای آزاد قرار دهید و پس از گذشت دو الی سه روز آنها را بر روی حرارت قرار داده و تفت دهید تا زمانی که به خوبی ترد شوند وقتی هسته های خرما به خوبی ترد و شکننده شدند آنها را داخل آسیاب ریخته و پس از اینکه به خوبی آسیاب شد پودر هسته ی شما آماده می شود.

خیلی از افرا از خواص نهفته شده در هسته ی خرما پودر شده غافل هستند اما بهتر است بدانند که طریقه مصرف پودر هسته خرما پر از خواص هستند و بهتر است استفاده از آن را حتما در برنامه ی غذایی خود قرار دهند.

فیبر موجود در پودر هسته ی خرما برای افرادی که از مشکلات گوارشی رنج می برند پر از فایده می باشد و می توانند در درمان مشکلات گوارشی آنها تا حدودی موثر باشد.

یکی از مواد خوراکی که افراد دیابتی بدون هیچ نگرانی می توانند از آنها استفاده کنند هسته های خرما پودر شده است زیرا برعکس قند و شکر خواصی در آن نهفته است که در کنترل میزان قند خون موثر و مفید است.

خواص شیره خرما برای چاقی

یکی از هزاران خواصی که برای شیره خرما وجود دارد افزایش وزن و چاقی برای افرادی است که از لاغری خود رنج می برند و به دنبال چاقی به صورت طبیعی هستند؛ شیره خرما با دارا بودن کالری زیاد برای افرادی که به دنبال چاقی بدون استفاده از دارو های شیمیایی هستند بسیار مناسب و تاثیر گذار می باشد.

در این مطلب سعی داریم تا به زمان مصرف شیره خرما برای چاقی صورت و خواص شیره خرما و استفاده از آن برای چاقی صورت بپردازیم تا اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم؛ اکثر افرادی که در برنامه غذایی خود تغییراتی ایجاد می کنند و یا رژیم غذایی دارند با لاغر شدن صورتشان مواجه می شوند.

کافیست کمی ورزش های سنگین برای لاغری اندامتان انجام دهید اولین تغییری که مشاهده خواهید کرد لاغر و کوچک شدن صورت است که تمام جذابیت و زیبایی فرد را می گیرد پس باید به دنبال راه حلی برای رفع این مشکل باشید.

امروزه با پیشرفت در صنعت مدرن شیوه هایی همچون تزریق ژل و بوتاکس  برای پرتر نشان دادن صورت و زیبایی آن وجود دارد ولی این روش ها ممکن اسن دارای عوارضی باشد و هزینه های بالایی داشته باشد پس به روش درمانگران طب سنتی و خوردن شیره انگور و جای دادن آن در رژیم غذایی این موضوع و مشکل را حل کنید تا نسخه ای طبیعی و بدون عارضه را را تجربه و به نتیجه برسانید.

شیره خرما از چند ماهگی

سوال بسیاری از مادران این می باشد که از چند ماهگی می توانیم به نوزاد خود شیره خرما بدهیم؟ می توان گفت مصرف شیره خرما به دلیل مقوی بودن به نوزادان بالای 9 ماه توصیه شده است البته استفاده از خود خرما از 6 ماهگی به بعد مشکلی ندارد و می توان از آن به عنوان ماده ای برای تقویت قوا استفاده کرد بهتر است برای مصرف خرمای نوزاد پوست و هسته خرما را بردارید وآن را بکوبید و کمی آب به خرمای کوبیده شده اضافه کنید تا خرما از حالت سفتی در بیاید تا نوزاد شما به راحتی بتواند آن را میل نماید و از آن لذت ببرد البته شما می توانید زمانی که به نوزاد خود غذایی می دهید در کنار آن از خرما استفاده کنید.

بسیاری از افراد به دنبال طریقه مصرف شیره خرما برای چاقی راهکارهایی هستند که بتوانند با کمک آن حجم بدن خود را افزایش دهند، یکی  از مواردی که موجب چاقی می شود مصرف شیره ی خرما همراه با ارده می باشد که به افرادی با اندام لاغر بسیار پیشنهاد می شود. خواص خرما ربی با خواص خرما تفاوتی ندارد و دارای مواد مفید بسیاری از جمله گلوکز، پروتئین و ویتامین ها می باشد که با مصرف آن جذب بدن می شود و به چاق شدن شما کمک می کند بنابر این مصرف این ماده غذایی برای افراد لاغر بسیار حائز اهمیت است زیرا می تواند به آن ها اندامی زیبا  و متناسب ببخشد و افرادی که تمایل به چاق شدن ندارند سعی کنند به صورت کنترل شده از این ماده استفاده نمایند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا