انتظامی

سالی که گذشت شامل موفقیت های ارزشمندی برای انقلاب در منطقه بود



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سید علیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا در پیامی فرا رسیدن نوروز را تبریک گفت. متن پیام وی به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

«یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبرالیل و النهار یامحول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال»

«السلام علی ربیع الانام و نضره الایام»

مبارک و خجسته باد عید نوروز و حلول سال نو بر شما همکاران خدوم و تلاشگر و مردان مجاهد و دلاور در جای جای این کشور پهناور، بخصوص خانواده‌های مکرّم شهیدان و جانبازان و ایثارگر که همه سرافرازی‌های نظام اسلامی مرهون فداکاری‌ها و صبر و استقامت آنهاست.

امسال این رخداد زیبای طبیعت در حالی جلوه نمایی و چشم نوازی می‌کند که سراسر ایران اسلامی سرخوش از جشن میلاد یگانه و دردانه عالم و سرزنده از استشمام عطر ولادت زیباترین گل هستی و مصداق حقیقی بهار خلقت و بشریت یعنی مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف است. تقارن نوروزِ این سال‌ها با ماه‌های معنوی شعبان المعظم و رمضان المبارک نوید بخش وزش نسیم رحمت الهی و نفحات روح بخش معنوی است که همه ما باید با استفاده از این فرصت طلایی، روحمان را در معرض فیوضات انس با قرآن و دعا و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام قرار داده تا خود را یک گام به شاخص‌های بندگان مؤمن و صالح خداوند نزدیک و سازمان عظیم فرماندهی انتظامی را به‌سوی سازمانی در تراز نظام اسلامی ارتقا بخشیم.

بحمدالله در سالی که گذشت شاهد موفقیت‌های ارزشمندی برای انقلاب اسلامی در سطح منطقه و کشور همچون اخراج مفتضحانه آمریکا از افغانستان و روی کارآمدن دولت ارزشی و انقلابی و ده‌ها موارد دیگر بودیم، همچنانکه در سطح انتظامی حضور آگاهانه و متعهدانه در صحنه‌های انقلاب، خدمات ارزشمند و متنوع و مجاهدت‌های خالصانه شما استوانه‌های امنیت، مایه مباهات و افنخار و موجب صدور پیام تشکرآمیز فرمانده معظم کل قوا «مدظله العالی» برای آحاد کارکنان خدوم گردید که امیدواریم با توجه به ارتقا و توسعه ساختار و سازمان فرماندهی انتظامی (که نشانگر لطف و عنایت معظم له به فرزندانش بود) کارنامه درخشان‌تری را در حوزه نظم و امنیت و خدمات انتظامی به مردم مؤمن و بزرگوار تقدیم نمائیم.

امیدوارم باهوشمندی و دانش روز افزون، تجربه‌های متراکم میدانی، انگیزه‌های ایمانی و معنوی، معرفت عمیق و بصیرت نافذ همراه با روحیه جهادی و انقلابی که سرمایه‌های گرانسنگ امروز شما عزیزان است بتوانید با عزمی راسخ وهمتی بلند و روشی مبتکرانه گامی بلند برای تحقق انتظارات و مطالبات آن رهبر فرزانه و محبوب برداریم. ان‌شاء‌الله.

اینجانب ضمن عرض خداقوت به یکایک شما فرماندهان محترم و کارکنان خدوم، تشکر خود را به پاس زحمات و خدمات فراوان اعلام نموده و به ارواح مطهر شهدا درود می‌فرستم و از خداوند برای همه خانواده‌ها به ویژه خانواده‌های شهدا و جانبازان سالی سرشار از سعادت و سلامت را مسئلت داشته و موفقیت همگی را در سایه‌سار عشق به مهدویت‌وتبعیت از ولایت و رهبری حضرت آیت الله خامنه ای عزیز آرزومندم.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سید علیرضا ادیانی»



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا