انتظامی

تمهیدات پلیس پایتخت برای سومین شب قدر



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سردار حمید هداوند جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تسلیت ایام سوگواری شهادت امام علی (ع)، بیان داشت: خداوند متعال را سپاسگزاریم که ما را از ارادتمندان و متمسکین به ولایت امام علی (ع) قرار داد و مفتخریم به اینکه پیرو امام و مولایی هستیم که الگو و اسوه همه خوبی‌های عالم است.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه در شب‌های قدر پلیس پایتخت در آمادگی کامل است، تصریح کرد: همه یگان‌های انتظامی ترافیکی و امنیتی در شب‌های قدر برای تأمین امنیت و آرامش شهروندان در تهران تا اذان صبح مستقر هستند.

سردار هداوند با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد فتنه و توطئه در بین مسلمانان هستند، عنوان داشت: نباید اجازه بدهیم که دشمنان امنیت و آرامش ما را مخدوش کنند از این رو همچنان که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر جهاد تبیین تاکید فرمودند باید سیاست‌های دشمنان مطرح شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه باید از برکات و حسنات این شب عزیز استفاده کنیم، گفت: در بیش از ۲ هزار نقطه تهران کارکنان ترافیکی و انتظامی در سطح شهر به خصوص در محل‌های برگزاری مراسم احیا مستقر هستند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا