آخرین اخبار

برگزاری مرحله سوم مسابقات مهارت آموزی سربازان



به گزارش ایسنا، ذبیح الله جوانی با اشاره به برگزاری مرحله سازمانی مسابقات مهارتی سربازان اظهارکرد: در آبان و آذرماه دو مرحله شهرستانی و استانی مسابقات مهارتی کارکنان وظیفه به میزبانی سازمان‌های نیروهای مسلح برگزار و مرحله سازمانی مسابقات نیز از ۸ تا ۱۴ دی ماه برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مسابقات از برنامه‌های مصوب سال ۱۴۰۲ قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح است افزود: از مهم ترین اهداف برگزاری این دوره از مسابقات،فرهنگ سازی و ترویج مهارت آموزی و شناسایی استعدادهای برتر است.

جوانی با بیان اینکه در مرحله سازمانی ۱۶۳۸ نفر از کارکنان وظیفه در ۹ استان کشور با یکدیگر رقابت خواهند کرد گفت: در استان تهران ارتش، سپاه و فرماندهی انتظامی، در استان‌های البرز، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی ارتش و فرماندهی انتظامی، در استان‌های خوزستان، مازندران، فارس و کرمان فرماندهی انتظامی و در استان قزوین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح میزبان و مجری مرحله سوم مسابقات که مرحله سازمانی است، خواهند بود.

جوانی تاکید کرد: میزبان این مرحله از مسابقات سازمان‌های نیروهای مسلح مستقر در استان های ذکر شده هستند و این مرحله از مسابقات در ۱۵ رشته با همکاری سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران و به صورت عملی و پروژه محور برگزار می‌شود.

انتهای پیام



منبع خبرگزاری ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا