مهارت آموری

دو آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای در البرز افتتاح شد



به گزارش خبرگزاری مهر، به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و در هفتمین روز از دهه مبارک فجر، دو آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای با حضور مسؤولان اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای البرز در این استان افتتاح شد.

محمدرضا زیدی، معاون آموزش، پژوهش و برنامه‌ریزی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز در آئین افتتاح این مراکز گفت: در راستای اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مبنی بر توسعه و گسترش آموزش‌های مهارتی و با هدف بهره مندی اقشار مختلف از این آموزش‌ها، این اداره کل تقویت بخش غیر دولتی را در دستور کار قرار داده است.

وی عنوان کرد: یکی از وظایف مهم آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای، ارائه خدمات آموزشی نوین بر اساس نیاز بازار کار است که امیدواریم از این طریق شاهد توسعه همه جانبه مهارت آموزی و ترویج گفتمان مهارتی در سطح کشور باشیم.

زیدی بیان کرد: یکی از مشکلات اصلی کشور، پدیده بیکاری است در حالی که هیچ فرد ماهری در جامعه بیکار نخواهد بود و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با بهره گیری از تمام ظرفیت‌های آموزشی خود در سراسر کشور، در راستای توانمندسازی مهارتی اقشار مختلف جامعه در حال ایفای نقش محوری است.

گفتنی است با صدور مجوز تأسیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای مذکور، فعالیت آنها در حوزه‌های فناوری اطلاعات، گردشگری، امور مالی و بازرگانی، صنایع پوشاک و مراقبت و زیبایی از امروز آغاز شد.



منبع خبرگزاری مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا