آخرین اخبارانتظامیحقوق سربازی

افزایش 250 هزار تومانی میانگین حقوق سربازان/ حداقل و حداکثر حقوق هر سرباز چقدر است؟- اخبار پلیس – اخبار اجتماعی تسنیم

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ سردار تقی مهری با اشاره به افزایش حقوق سربازان، در این رابطه اظهار کرد: با تلاش مسئولان دولت و نیروهای مسلح، حقوق کارکنان وظیفه با اولویت سربازان در حال خدمت در مناطق عملیاتی و کمتر توسعه یافته در اسفند ماه سال 1400 افزایش یافت.

رئیس سازمان وظیفه عمومی افزود: بر این اساس میانگین حقوق سربازان از یک میلیون و 500 هزار تومان در بهمن ماه سال 1400 به مبلغ یک میلیون و 750 هزار تومان در اسفند ماه سال 1400 افزایش یافته است.

وی بیان کرد: در حال حاضر حداقل حقوق پرداختی به کارکنانی که در مناطق عادی خدمت می‌کنند یک میلیون و 295 هزار تومان و حداکثر حقوق آن‌ها در مناطق عملیاتی چهار میلیون و 500 هزار تومان است.

این مقام انتظامی ادامه داد: امیدواریم با تصویب نهایی حقوق کارکنان وظیفه در مجلس شورای اسلامی و ابلاغ آن توسط دولت، ان‌شاءلله در سال 1401 شاهد افزایش میانگین حقوق کارکنان وظیفه به مبلغ حدود سه میلیون و 300 هزار تومان باشیم.

مهری متذکر شد: مشمولان و خانواده‌های آن‌ها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 و یا کانال سازمان در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا