انتظامی

دستگیری ۷ فروشنده سلاح جنگی و شکاری در تهران 



به گزارش سایت نظام وظیفه به نقل از مهر، سرهنگ پیام کاویانی گفت: در راستای اجرای چهارمین مرحله طرح اقتدار شناسایی و دستگیری فروشندگان سلاح و مهمات غیر مجاز که موجب ایجاد ناامنی در سطح جامعه می‌شوند در دستور کار ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تلاش‌های شبانه روزی و اقدامات گسترده پلیس ماموران هویت و مخفیگاه ۷ نفر از عاملان فروش سلاح و مهمات جنگی و شکاری غیر مجاز در سطح شهر تهران را شناسایی و با اخذ دستور قضایی در چند عملیات جداگانه این متهمان دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان تعداد یک قبضه سلاح جنگی و ۸ قبضه شبه سلاح و سلاح شکاری غیر مجاز کشف شد.

کاویانی با اشاره به اینکه متهمان در اعترافات خود محل تهیه این سلاح‌ها را یکی از استان‌های غربی کشور اعلام داشته تصریح کرد: کلیه این نفرات پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت در پایان با اشاره به اینکه دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و یا خبری در این خصوص موضوع را سریعاً از طریق سامانه ۱۱۰ با پلیس در میان بگذارند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا