ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی‌ از ذخایر انقلاب است



به گزارش خبرنگار مهر، مولانا غلام نبی توکلی صبح دوشنبه همزمان با 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در مقر فرماندهی تیپ 377 ارتش در تایباد، ضمن دیدار با فرماندهان این تیپ روز ارتش را تبریک و اظهار کرد: باید روز ارتش را به همه نیروهای جان برکف ارتش دلاور و قهرمان جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت، ارتش یکی‌ از ذخایر انقلاب و یکی از نیروهای جان بر کف کشور است که در همه عرصه‌ها برای خدمتگزاری به مردم جانفشانی می‌کند.

امام جمعه تایباد گفت: امروز ارتش تحت فرماندهی رهبر معظم انقلاب، همه فاکتورهایی که یک ارتش قدرتمند در دنیا باید داشته باشد، را دارا است، ارتش ما امروز از هر نظر چه سلاح‌های مدرن و چه تجربیات فرماندهان خود در دنیا نمونه است و این جای خوشحالی است.

ارتش امروز چابک سازی، بروز و مدرن شده است

سرهنگ رضا جعفر زاده، فرمانده تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید پرویز حبرانی، ارتش مستقر در شهرستان تایباد نیز در این دیدار اظهار کرد: ارتش امروز چابک سازی، بروز و مدرن شده و افتخار ما خدمت به مردم شریف ایران است.

فرمانده تیپ ۳۷۷ متحرک هجومی شهید پرویز حبرانی، ارتش مستقر در شهرستان تایباد بیان کرد: خوشبختانه به همت و مجاهدت علمای تسنن و تشیع تایباد وحدت و همدلی بسیار خوبی در این شهرستان وجود دارد و ما خوشحالیم که در خدمت مردم شریف تایباد هستیم.

وی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به درجه‌ای از مردمی بودن رسیده که به فرموده فرمانده معظم کل قوا “یکی از مردمی ترین نهادها” در کشور است، مردمی که بسیار صبور و قانع هستند و ما هرچه خدمت برای ملت ایران کنیم، باز هم کم است.



منبع:مهر