آخرین اخباراستانها > تهران

امام جمعه موقت ورامین پیروزی علی خزائی در انتخابات را تبریک گفت



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی ظهر شنبه طی پیامی حضور پرشور مردم شریف و ولایتمدار دیار ۱۵ خرداد در مرحله اول و دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را شایسته تقدیر دانست و افزود: این حضور لبیک به هدایت‌های مقام معظم رهبری بود.

وی ضمن عرض خداقوت به تمامی دست اندرکاران انتخابات از هیئت‌های نظارت و اجرایی گرفته تا همه تلاشگران این عرصه و با تقدیر از خدمات حسین نوش آبادی در طول دوران نمایندگی مردم در مجلس شورای اسلامی، انتخاب علی خزایی به نمایندگی مجلس را به وی تبریک عرض گفت و توفیقات وی در خدمت شایسته به مردم را از خداوند متعال خواستار شد.

امام جمعه موقت ورامین همچنین از فرهیختگانی که در در دو مرحله انتخابات با نامزدی یا ایفای نقش در ایجاد فضای پرشور انتخاباتی تلاش کردند تشکر کرده و از همه عناصر تأثیرگذار مذهبی، فرهنگی و سیاسی و اصحاب رسانه و فعالان جهادی و انقلابی شهرستان با گرایش‌های مختلف خواست، با توجه به راه درازی که در پیش رو برای خدمت به مردم این منطقه وجود دارد با کنار گذاشتن رقابت‌های انتخاباتی دست در دست یکدیگر برای رفع مشکلات گام برداشته و کام این مردم تشنه خدمت را به پاس این همه وفاداری و فداکاری شیرین کنند.

محمودی همچنین توفیق درک سربازی در دوران ظهور و پیروزی نهایی مردم مظلوم فلسطین و نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی اسرائیل را آرزو کرد.



لینک منبع خبر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا