انتظامی

واژگونی پژو پس از برخورد با گاردریل/ راننده مصدوم شد



سرهنگ علی اصغر شریفی در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن بیان این خبر گفت: در ساعت ۸:۲۰ صبح امروز در مسیر بزرگراه بابایی به شرق خروجی یک دستگاه سواری پژو به دلیل عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه ناگهان از مسیر خارج و پس از برخورد با گاردریل های کناری واژگون می‌شود.

سرهنگ شریفی افزود: همکاران منطقه ۲۵ پلیس راهور تهران بزرگ و عوامل آتش‌نشانی بلافاصله در محل حضور یافتند و عوامل اورژانس به مداوای راننده در محل حادثه پرداختند.

وی گفت: در این حادثه به فرد و خودروی دیگری آسیب نرسید و این سواری با حضور جرثقیل راهور به حالت اول خود بازگشت تا تجربه‌ای تلخ به همراه خاطره‌ای عبرت آموز برای راننده آن باقی بماند.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب گفت: رانندگان به این نکته توجه داشته باشند هنگامی که حواس آنها به رانندگی نیست و خواب آلوده هستند و یا سرعت خود را افزایش می‌دهند و بالاتر از سرعت مقرره رانندگی می‌کنند باید هر لحظه آمادگی بروز حادثه را مانند واژگونی، برخورد با عابرین، برخورد با گاردریل ها و تصادفات فوتی و جرحی را داشته باشند.

شریفی در پایان گفت: پس به رانندگان توصیه می‌شود قبل از فشار دادن پدال گاز این حوادث را مرور نمایند و برای خود و دیگران خاطره‌ای تلخ را به یادگار نگذارند.



منبع:مهر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا